Subject: Küsin abi RM praktika leidmisel
From: Margus Kõiva | WALLESS <[email-masked]>
To: "Mihhail Antonov"
Date: Tue, 11 Mar 2025 09:48:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses ühe Rahandusministeeriumi seisukohaga, mis võis olla Teie
koostatud. AKI on oma 15.10.2024 vaideotsuses tuginenud
Rahandusministeeriumi seisukohtadele selle kohta, kas üldteenusena
elektrienergia müüja leidmine on käsitletav riigihankena
(https://www.aki.ee/sites/default/files/documents/2024-11/Elektrilevi%20O%
C3%9C%20vs%20Eraisik%20-%20Vaideotsus%20avaliku%20teabe%20asjas.pdf).

Vaideotsus ei viita konkreetsele Rahandusministeeriumi kirjale, kuid mulle
tundub, et tegemist võis olla Teie koostatud 01.10.2024 kirjaga AKI-le.
Püüan leida kahte vaideotsuses viidatud allikat ja ehk saate sellega
aidata. Vaideotsuse lk 4 viidatakse, et Rahandusministeerium on varasemalt
käsitlenud ELTS § 761 lg-s 2 sätestatu vahekorda RHSiga, leides, et
üldteenusena elektrienergia müüja leidmine võrguettevõtja poolt ei ole
käsitletav riigihankena RHS-i tähenduses ning vastavale menetlusele ei
kohaldata seetõttu RHS-i sätteid. Kas saaksite aidata selle varasema
seisukoha viitega, millise dokumendi või kirjaga on tegemist?

Teiseks viidatakse vaideotsuses, et ELTS-is (§ 761 lg-s 2) sätestatule ei
kohaldata RHS-i, on sisuliselt nõustunud ka kohus – viitega HMKm
03.10.2024, nr 4-23-4350, lk 5. Riigiteataja.ee otsinguga ei ole seda
määrust võimalik leida. Kas oleks palun võimalik seda määrust jagada?

Kui eelnev ei ole Teie laualt läbi käinud ja pöördun ekslikult, siis äkki
oskate mind õige inimese poole edasi suunata.

Lugupidamisega ja ette tänades

Margus Kõiva

Margus Kõiva

Senior Associate

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 528 8090

Liivalaia 36, 10132 Tallinn, Estonia

 <http://www.walless.com/> www.walless.com

Estonia, Latvia, Lithuania

Services provided by WALLESS are subject to terms and conditions available
on our  <https://walless.com/general-terms-estonia/> website. This e-mail
message and its attachment(s) (if any) are confidential and intended only
for the recipient(s) named above. If you have received this message in
error, please notify the sender immediately and delete this e-mail
message. Thank you.